diumenge, 10 de febrer del 2008

Entrevista als dansaires: Núria

Nom i cognoms: Núria Torrents.
Edat: 19 anys.
Professió: Estudiant de Ciències Ambientals.

SOBRE L'ESBART
Quants anys portes a l'esbart? Com i per què hi vas entrar?
Aquest és el meu tercer any a l’esbart. La veritat és que de ben petita sempre m’havien dit que anés a l’esbart a ballar i jo deia que mai hi aniria, fins que fa tres estius, la Laura i jo ens ho vam proposar, i a l’Octubre... cap a l’esbart, així doncs, no es pot dir “d’aquesta aigua no en beuré”, ja veieu el resultat...
Defineix amb una paraula l'esbart.
Somriure.
Quin és el ball que t'agrada més ballar?
El ball de Gitanes de Rubí.
I el que t'agrada més veure?
La Dansa Galana.
Explica un dels moments que més recordes de l'esbart.
El dia de la meva primera actuació, a l’Hospitalet, just acabar l’actuació, el moment de la “novatada”.
On ha estat, per tu, la millor actuació?
Per mi, la última que vam fer a l’Estartit.
I el viatge que recordes més?
Si com a viatge serveix l’Estartit... Encara no n’he pogut fer cap...
A on t'agradaria ballar?
A qualsevol lloc on la gent gaudeixi veient el nostre espectacle.
Amb quin vestit et quedaries?
Amb el de Gitanes de Rubí.
I amb la música de quin ball?
La dansa del velatori, cantada per Miquel Gil.
Explica una anècdota que t'hagi passat a dalt l'escenari.
De moment no en tinc gaires. Se m’ha caigut una sabata.
El monyo, amb ratlla al mig o sense?
Sense ratlla al mig.
Què creus que s'hauria de potenciar del Cos de Dansa?
S’hauria de potenciar la motivació i les ganes de ballar dels dansaires.
Digues un motiu pel qual no deixaries mai l'esbart?
Perquè m’ho passo estupendament ballant i amb la gent que forma el cos de dansa i perquè m’agrada ballar a l’Esbart.

SOBRE TU
Quin llibre estàs llegint? Un món feliç, d’Aldous Huxley.
Quina pel·lícula t'ha agradat últimament? Volver.
Quin viatge no has fet i t'agradaria fer? A Amèrica Llatina.
Un racó de Gelida. Qualsevol lloc perdut a la muntanya de Gelida.
Quin és el teu plat preferit? Els macarrons de la iaia Mercè.
Quina és la cançó que no deixaries mai d'escoltar? En aquests moments, Hallelujah de Rufus Wainwright.

2 comentaris:

Daniel García Peris ha dit...

Hola,

El llistat de blocs de la Penedesfera ja té més de 100 blocs agregats i ha arribat el moment que passi de ser només una llista per a convertir-se en una veritable comunitat. El proper dissabte 16 de febrer farem a Gelida la reunió constituent de la xarxa de blocaires del Penedès. Us convidem a venir i participar-hi. Teniu més informació a http://www.danielgarciaperis.cat/2008/02/07/reunio-de-la-penedesfera.

Us agrairíem que difonguessiu la notícia el màxim possible a fi que blocaires que potser no són encara al llistat poguessin conèixer i sumar-se al projecte.

Salut!

Pere ha dit...

EI!!! acabo de coneixer el blog, hem semble fantastic. Felicitats!!!!