dijous, 22 de maig del 2008

entrevista als dansaires: Carmen








Nom i cognoms: Carmen Heredia i Canals.
Edat: 43 anys.

Professió: Cuinera de l’escola “Les fonts”, de Gelida.


SOBRE L'ESBART
Quants anys portes a l'esbart?
1 any i 6 mesos.
Quin és el ball que t'agrada més ballar?
Tots.
I el que t'agrada més veure?
El Mortitxol (Dansa del velatori).
Explica un dels moments que més recordes de l'esbart.
Al meu primer assaig, estava convençuda que la gent seria una mica esquerpa amb mi per ser nova i més gran que la resta i va ser tot el contrari. Em vaig sentir acceptada per la majoria dels dansaires i estic molt a gust amb els meus companys.
On ha estat, per tu, la millor actuació?
L'actuació de Sant Sadurní (setembre 2007). Va ser una actuació fabulosa perquè tots estàvem molt relaxats i va sortir genial.
I el viatge que recordes més?
L’Estartit. Encara no he pogut viatjar molt amb l’esbart, però tot arribarà.
A on t'agradaria ballar?
A Rússia.
Amb quin vestit et quedaries?
Amb el nou de valencians.
I amb la música de quin ball?
La moixeranga d'Algemesí i El Llibre vermell de Montserrat (Elèctrica Dharma).
Explica una anècdota que t'hagi passat a dalt l'escenari.
Al festival de Gelida del 2007 la faldilla d'havaneres se'm va enganxar amb la taula i per poc ho tiro tot, quin ensurt!
El monyo, amb ratlla al mig o sense?
Sense.
Què creus que s'hauria de potenciar del Cos de Dansa?
Les sortides, per donar-nos a conèixer, i fer més fàcil que la gent s'apunti a ballar. És molt gratificant.
Digues un motiu pel qual no deixaries mai l'esbart?
M'agrada moltíssim ballar i més si és cosa de la nostra terra. També perquè hi ha un bon feeling entre la majoria dels dansaires.

SOBRE TU
Quin llibre estàs llegint? Los Pilares de la Tierra (Ken Follett).
Quina pel·lícula t'ha agradat últimament? Soy leyenda.
Quin viatge no has fet i t'agradaria fer? Als fiords.
Un racó de Gelida. La font freda.
Quin és el teu plat preferit? El salmó m’agrada de totes les maneres.
Quina és la cançó que no deixaries mai d'escoltar? Dones enamorades, de Barbra Streisand.