dilluns, 19 de gener del 2009

D'excursió a l'Auditori


Fa una setmana, vàries persones del Cos de Dansa vam anar a l'Auditori de Barcelona, per assistir al nou espectacle de l'Esbart de Sant Martí: Revolta!
Malauradament, no és gaire habitual tenir l'oportunitat de veure actuacions d'esbarts en aquests escenaris tant importants i per tant, l'ocasió no es podia desaprofitar.

Revolta, és un espectacle que té com a objectiu, segons el propi Esbart de Sant Martí defineix, de reflexionar sobre "el pes específic que el poble té en la dansa i la responsabilitats dels esbarts dansaires en la seva contemporització". Danses tradicionals com les Majorales d'Ulldemolins, al costat de noves creacions com la Patum, l'Algemesí o El color de l'aigua, és el què van presentar sobre l'escenari. A continuació podeu veure el programa Nydia del canal 33, d'aquest diumenge 18 de gener, en el qual fan una crònica d'aquest espectacle.



Sempre és positiu i interessant veure diferents models i maneres d'entendre la dansa catalana, la qual cosa ens dóna elements de reflexió per pensar quin volem que sigui el nostre estil i cap on volem anar, al mateix temps que ens motiva a seguir treballant fort per oferir-vos un gran espectacle al festival d'aquest estiu.
Us deixem amb l'últim tema amb el qual van cloure l'espectacle, una versió house de la Polca d'Ours, per donar-vos energia en aquest inici de setmana!



A la foto: La Eli, la Rosa, la Maite, el Bernat, la M. Àngels i el Jordi, que van anar a la representació del diumenge. Altres membres del cos de dansa i de la junta de l'esbart també hi van anar en les representacions del divendres i el dissabte

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No tinc paraules! ja em vaig quedar sense elles sortint de L'auditori i ara que ho he tornat a reviure..increïble l'espectacle i la llicó de revolta que van donar aquesta gent. Una prova més de com fer esbart al segle XXI sense perdre l'essència! enhorabona companys! i nosaltres seguirem treballant! Visca els esbarts!

Anònim ha dit...

COm a dansaire de l'Esbart Sant Martí, moltes gràcies pel teu comentari. No havia vist que hi hagués un "article " al vostre blog del nostre esbart. S'agraeixen aquests comentaris. Jo vaig anar a veure-us a Sant Sadurní per l'11 de setembre i enhorabona, em va agradar molt, i sincerament em vau sorpendre molt.
Quan vulgueu podriem fer una actuació conjunta, no?? A gelida mateix, que així jo no haig de sortir ben bé de casa...

Sergio Sarmiento
Dansaire del sant Martí i Gelidenc d'adopció... jejeje