dissabte, 12 de setembre del 2009

entrevista als dansaires: Quim

Nom i cognoms: Joaquim Palomera Plans.
Edat: 17 anys.
Professió: Estudiant.

Quants anys portes a l'esbart?
Des dels 4 anys!
Defineix amb una paraula l'esbart.
Il·lusió.
Quin és el ball que t'agrada més ballar?
La Patum.
I el que t'agrada més veure?
Les Jotes de la Terra alta, un ball engrescador.
Explica un dels moments que més recordes de l'esbart.
La sortida a Andorra, va ser l’inici de l'època de l’esbart més divertida (encara no hi veig el final, d’aquesta època).
On ha estat, per tu, la millor actuació?
La de l'estrena de "Tossa 1914", al festival de Gelida d'aquest estiu. El primer any al cos de dansa i amb aquest espectacle, costarà d'oblidar.
I el viatge/sortida que recordes més?
A Andorra, va ser la primera!
A on t'agradaria ballar?
M'és indiferent a on balli, mentre m’ho passi bé.
Amb quin vestit et quedaries?
El de farandola, un ball que he ballat durant molts anys i a moltes actuacions, ja l’havia fet meu i tot.
I amb la música de quin ball?
Ara no se ben bé el nom, Bolero d'Alcúdia, un ball que feia la Jessica de solista l’any passat.
Explica una anècdota que t'hagi passat a dalt l'escenari.
A una Pasqua, ballant, em va entrar un mosquit a l’ull, vaig acabar el ball amb la vista només d’un ull i quan vaig acabar al ball, vaig haver d'anar directe a l’hospital i una setmana sense destapar-me l’ull.
Què creus que s'hauria de potenciar del Cos de Dansa?
La unió entre tots!
Digues un motiu pel qual no deixaries mai l'esbart?
El bon rotllo i les gresques que ens muntem, allà on anem i sempre.

SOBRE TU
Quin llibre estàs llegint? Les milícies antifeixistes i l’exèrcit popular a Catalunya.
Quina pel·lícula t'ha agradat últimament? No m’acostumen a agradar...
Quin viatge no has fet i t'agradaria fer? Anar al Marroc, i el somni... Jamaica
Un racó de Gelida. El mirador, un lloc màgic per desconnectar.
Quin és el teu plat preferit? Un bon plat de sopa.
Quina és la cançó que no deixaries mai d'escoltar? Africa Unite, de Bob Marley.