dimarts, 15 d’abril del 2008

entrevista als dansaires: Anna

Nom i cognoms: Anna Romeu Tubella.
Edat: 31 anys.
Professió: Cap de compres.
SOBRE L'ESBART
Quants anys portes a l'esbart? Com i per què hi vas entrar?
No sé quant temps fa que sóc a l’esbart, no fa gaires anys. Quan era petita hi vaig ballar 2 ó 3 anys i quan l’esbart va celebrar els 25 anys m’hi vaig tornar a apuntar i encara hi sóc. I que per molts anys!!!
Defineix amb una paraula l'esbart.
Gaudir!! Gaudir fent quelcom que m’apassiona!!
Quin és el ball que t'agrada més ballar?
Qualsevol jota, sobretot que siguin canyeres.
I el que t'agrada més veure?
N’hi ha molts, però sobretot aquests nous que hem fet i que són una mica més moderns. Suposo que és perquè els altres els tinc molt vistos.
Explica un dels moments que més recordes de l'esbart.
N’hi ha molts, però un de molt divertit va ser quan la meva germana va caure de l'escenari.
On ha estat, per tu, la millor actuació?
Suposo que a Gelida. En algun festival.
I el viatge que recordes més?
El que més recordo és Turquia, hi ha moltes anècdotes. Fa 2 ó 3 anys vam anar dos dies a França i m’ho vaig passar tan bé que tampoc l’oblidaré mai.
A on t'agradaria ballar?
Al Palau de la Música (és un somni).
Amb quin vestit et quedaries?
El ballet de Déu. Sobretot perquè la meva mare va fer la xarxa del cap, la "red", i ella no en sap gaire de cosir i va ser un repte molt gran per ella. Va quedar un vestit molt bonic.
I amb la música de quin ball?
La del Ball de Gitanes de Rubí.
Explica una anècdota que t'hagi passat a dalt l'escenari.
Suposo que el pitjor que m’ha passat és que una vegada la meva parella de ball em va fer un mastegot, va ser sense voler, però Déu n’hi do!!!
El monyo, amb ratlla al mig o sense?
Jo prefereixo sense ratlla.
Què creus que s'hauria de potenciar del Cos de Dansa?
Crec que en sabem més del que pensem i potser això ho hauríem de tenir sempre present i donar-ho tot sempre. Tot i que això a vegades ens va en contra. Per això crec que hem de potenciar l'esforç i també el respecte.
Digues un motiu pel qual no deixaries mai l'esbart?
No ho deixaria perquè m’agrada molt i m’ho passo molt bé!!

SOBRE TU
Quin llibre estàs llegint? El Celler de Noah Gordon.
Quina pel·lícula t'ha agradat últimament? Fa molt que no vaig al cinema, però la última que vaig veure va ser “Zodiac“, d’un assassí en sèrie.
Quin viatge no has fet i t'agradaria fer? Noruega, Finlàndia, Argentina,...
Un racó de Gelida. El Castell i la Font freda.
Quin és el teu plat preferit? Calamars farcits de la meva mare!!!
Quina és la cançó que no deixaries mai d'escoltar? Que tinguem sort.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Guapa, guapa i guapa!! i què gran la cançó!!!

- de la teva germana, no et pensis eh!-

Anònim ha dit...

Sens dubte una de les millor dansaires, això es troba a faltar, frança va ser MOLT gran, ja ho crec!!!

Un petó bonica!! I records!!

Guapa!

[s a r a] =)