diumenge, 7 de setembre del 2008

Tothom a la capital del cava!

Aquest dijous, 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, l'Esbart, actuarà a la Plaça de la Vila de Sant Sadurní d'Anoia. Començarem a les 19 hores i podreu gaudir d'un espectacle sencer, amb una durada d'una hora i mitja aproximadament. L'actuació que intercalarà danses dels dos últims festivals del grup juvenil i del Cos de Dansa, serà una magnífica ocasió, per veure en directe, la nova formació del primer grup de l'esbart, amb més de 30 dansaires a d'alt de l'escenari.

Així doncs, després de l'èxit de l'any passat, tornarem a estar presents als actes de la Diada de Sant Sadurní, que arriben just després de les seves Fires i Festes i de la popular Festa de la Fil·loxera. Us deixem amb una de les músiques d'aquesta festa i esperem trobar-nos al nostre poble veí. Bona Diada a tothom!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei! Us he trobat per la Penedesfera! M'ha fet gràcia perquè us vaig veure a Sant Sadurní i aquell dia em vau sorprendre! Tenia una imatge dels esbarts una mica carca però vaig quedar parada. M'alegra saber que a Gelida hi ha un grup de gent que us dediqueu a això i ho feu tant bé. Felicitats! Ah i visca la fil·loxera! jejeje
Roser